Minikanne-12 29.haftamdayım.Vücudum alerji oldu kaşıntı kabarıklık kızarıklık oluştu.Kortizon içeren ZYRTEC hapı kullanan var mı? Doktorum kullanabilirsin dedi ama yine de endişeliyim.