sevda_cicegi11 Şöyle düşün canım Allah buyuk Onu sana nasip edecekse hicbirsey engel olamaz Bana 8 sene çocuğunuz olmaz asla dediler doktorlar hep bekledim tüp bebek bile denenedim Rabbım degilmi veren verirse şükrüm vermezsede imtihanım dedim 8 sene sonra hamile olduğumu öğrendim hicbirsey yapmadan Aradan 2 sene geçmeden ikinciyi verdi Rabbım ve yine ikibucuk sene sonra ikinci oğlumu aldı İmtihanım dedim Cok zor evlad acısı ama Allah vermişti Allah aldı şimdi 5 sene sonra tekrar verdi 34. haftadayiz demem o ki Hicbirsey garanti değil ne olacağımızı bilemiyoruz oyuzden Tevekkül ile yola devam etmek zorundayız..Hersey bizim için acılar sevinçler insan olmanın gereği gibi üzülme içini rahat tut dua et Rabbım neylerse güzel eyler…