Busenurarslan Kizlar Selam, İdrar yıllarımda yüksek enfeksiyon cikti . Doktor monurol ve piyoseptyl verdi . Monurolu gebelik öncesi kullanıyordum ağır sistit olunca . Gebelikte var mı kullanan 26 haftalık hamileyim.
Bebekdelisi Busenurarslan be Hep kullandım canım ama cozum olmadı yenı ozel bişi verdı deneyecegım inşallah 🤲🏻
Edau9 Busenurarslan geçen haftalarda bende kullandım manurol ve bir antibiyotik.Ama beni mahfetti ya idrarı geçirdi mi bilmiyorum ama antibiyotik mantar olusumu yaptı 😪😪😪😪😪😪😪bir yeri düzeltmeye çalışırken bir yer gidiyor bu arada 22+3 bende😍
CananAtaak Busenurarslan bende aynı iki ilacı kullandım 3-4 gün sonra geçmeye başlamıştı. Bende de ağır enfeksiyon vardı kusma ateş falan da olmuştu
Busenurarslan Bebekdelisi Aaa normalde bir gecede geçiren tek ilacti . Faydası olmadı mı ? Yeni kullanacagin ilaç ne peki
Busenurarslan Papatyaa_01 Bende sadece kasıklarima bıçak saplanmasi için ağrı giriyordu . Ama genelde idrarda yanma kokulu akıntı bunlar da olur
Bebekdelisi Busenurarslan oda idrar yolu düzeleyici antibiyotik gibi güzel bir ilaç cnm benım sürekli tekrarlıyor
Busenurarslan Bebekdelisi aynı belirtilerle mi tekrarliyor peki neden oluyormuş doktor bisiy dedi mi benimki gebelerde sık rastlaniyor dedi sadece ama enfeksiyon da erken doğumu tetikliyormus endişelendim o yüzden biraz
Busenurarslan CananAtaak benim de tüm gün bıçak saplanmasi gibi oluyor bakalım bugun yapicam antibiyotiği inşallah geçer