Yüzümde baya güneş lekesi oldu. Hamilelik öncesinde güneş kremi kullanmamama rağmen güneş lekesi olmazdı. Hamile kaldığımdan beri güneş kremi kullanıyorum yine de leke oldu yüzümde. Ve çok fazla. Doğumdan sonra geçtiğini söylüyorlar ama emin olamıyorum. Bu lekeler nasıl gidecek. Benimle aynı durumu yaşayan var mı