bhrey kızlar7+1 olduk bugün ama ara ara bel agrım ve mide kaynamam oluyor onun dısında bur belırtım yok korkuyorum dr gıtmelimiyim . Öncelerde kasık ağrım vardı suanda ara ara gelıyor . geceleri sık idrara cıkmam da var ama bılmıyorum
Nare09 bhrey canım ben de öyleydim. Yerleşiyor bebek normaldir yani bu ağrılar. Bir kaç Haftaya geçecek Allah’ın izniyle. Ama çok Şiddetli ve dayanamayacağın gibiyse doktora başvur.
Didem38 bhrey canım korkutmak istemem ama benim de belirtilerim çok yoktu doktora gittik kalbi durmuş bebeğimin sen kalp atışını duydun mu bebeğinin. Bende aynı senin gibi sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum.
Didem38 bhrey 6 haftalikti gittiğimde kalp atışı durmuştu dün 9 haftalıkken tekrar gittim hala aynı şekildeydi kalp atımı yoktu gelişimi yoktu kan damarları bebekten geçmiyordu mecburen aldırdım
Didem38 prettywomann iki doktora gittim ikisi de tam teşhis koyamadı sigara alkol herhangi bir zararlı madde kullanmıyorum herhangi bir hastalığım da yok oksijensiz kalmaktan olurmuş kalbinin durması öyle dedi doktor ama bende bunların hiçbiri olmadı. Bebeğin kendisinden kaynaklıdır dedi iki doktorda takdiri ilahi yapacak bir şey yok tedbir senden geri kalanı Allah’tan
bhrey suan cok tedirgin oldum anlatamam size . Allahım inşallah öyle bırsey yoktur bana dua edın lütfen
Didem38 bhrey tedirgin olman için demiyorum canım bak ne güzel sen kalp atışını duymuşsun inşallah bir sıkıntı olmaz sadece tedbirini al diye diyorum iyi düşün iyi olsun inşallah
Baltopu2 Didem38 canım kaçıncı gebeliğin ?ilk gebeliğimde ben de yaşadım,ama ben kalp atışını duymuştum 7.haftada,11 de gittiğimizde 8 de durmuş dedi..normal karşılanıyor ilk gebeliklerde ama insan korkuyor
prettywomann Didem38 benim de belirtilerim azaldı ilk haftalara göre bu durumdan korkuyorum açıkçası ama daha iki hafta sonra kontrole gideceğim en son gittiğimde bir sorun olmadığını söyledi doktor iki hafta önce gittim
Didem38 prettywomann imkanın varsa canım başka doktora da gözükebilirsin için rahatlar en azından ama şimdiden kendini sıkıntılara sokma doktor bir şey demeden sağlıklı olan bebek tutunabiliyormuş hem
bhrey prettywomann bende senin gibiyim . 13:10 a aldım özel hastaneye iş yerime yakın olan gidip kontrol olacağım . Dua edin lütfen
Didem38 prettywomann ah canım aynen bende senin gibi işimden dolayı uzak bir ilcedeyim inşallah sıkıntısiz atlatırsın bebeğini kucağına alırsın