Kızlar merhaba,
Artık 35. Haftaya doğru gidiyorum bebeğimin bütün eşyası hazır ama ben hala karar verip pijama takımını alamadım. Hastanede tecrübe etmişlere sorum olacak; açık renk (örn; pudra) pijama takımı sağlıklı mı yani malum hani doğumdan sonra akıntıydı kandı kullanırken zorlanır mıyım yoksa alabilir miyim? Ben regl iken bile açık renk kot ya da pantolon çok giymezdim. Ama böyle açık renk pijamam da olsun istiyorum sonuçta yas tutmuyoruz yani. Bir de son olarak kaç tane pijama takımı aldınız? Aldığınız markaları söyleyebilir misiniz kalitesi güzeldi ya da idare ederdi şeklinde. Artık bende anne alışverişini bitirmek istiyorum.
Teşekkürler 🌸