Kızlar 35.haftamdayım aşırı iştahsızlık yaşıyorum sıcakdan bunalıyorum canım hiç bişey yemek istemiyorum iki lokma yesem tıkanıyorum patlıyacak gibi oluyorum sanki bu durum beni üzüyor bebeğimi yeterince besleyemediğimi düşünüyorum gelişimi geriler mi acaba onu olumsuz yönde etkiler mi bu durumu yaşayan var mı benim gibi 😢