nilindunyasi1 İkisini de aldım, ikisi de bana göre kullanışlıydı. İlk zamanlar her ne kadar insan dışarı çıkmam diye düşünse de kontrole gidiliyor, hastaneye gidiliyor. Onun dışında da illa ki dışarı çıkacağın zaman büyük kolaylık oluyor. Yani olmuştu benim için. Ama en fazla 4-5 ay kullandım. Sonrasında normal sütyen kullandım.