Avcib ben ilk ay yemedim sadece gazlı içecekler,gaz yapan şeyleri. sonra yedim bi şey olmadı doktorum bu çocuk emerken hava yutacak ne yersen ne içersen iç bu geçene kadar gazı olur demişti gerçekten de öyle. mesela annem kayınvalidem sakın kuru fasülye yeme diyolardı yediğim gün bebeğimi denedim hic bisey olmadı. bilmiyorum yani bu başkasında farklı olabilir