Bugün 6+4 olduk kalp atışı için çağırmıştı doktorum gittim ama duyulmadı 🥺 doktorum sağolsun en başta söyledi daha çok küçük kalp atışı duyulmaya bilir endişelenme dedi korkma dedi ama elimde değil kese boyutu şekli gayet iyi dedi herşey yolunda dedi hayata tekrar çağırdı ama ben korkuyorum 🥺