Anneolmak188 Kızlar normalde kramp ağrılarımm olur 3-4 haftalık hamileyim ama şimdi çok şiddetli bi ağrı girdi kasıklrıma bi anda başım döndü koltuğa yığıldım şuan biraz daha iyiyim sebebi ne olabilir doktora gideyimmi
Morkelebek26 Anneolmak188 neden olduğunu bilemicem yaşayan biri cevap versin üstte kalsın. Ama genelde böyle şeyler açılınca cevap verilmiyor malesef 🤷
Esmihan Anneolmak188 doktora gidin haftanız çok erken allah korusun sanci bende de olurdu doktor rahim büyüdüğü için dedi ama sizin haftanız erken