Bilgeaknn Kızlar merhaba . Döllenmenin 12. Gününde beta hcg 11.2 çıktı regl olmama 4 gün var . İdrar testim de aşırı silik çıktı . Kasık ağrım ve bel ağrım var sizce gebelik var mıdır ? Doktora henüz gitmedim. Bu şekilde olup hamile olan var mı acaba 🙈
tuba-berfin Bilgeaknn benim gecikmemin 10.günü 11 di ertesi gün 22 oldu bi hafta sonra 798 şimdi 18.haftadayız çok şükür oğlusum olacak 🙏🥰
Avcib Bilgeaknn benim düşük çıktı hatta bana gebelik yok dendi 1 hafta sonra gittim yine toplam 14 gün gecikme oldu değer düşük dediler 1 gafta sinra gel dediler yine gittim değer yukselmisti 6 haftalik hamileydim
AyFa1608 tuba-berfin canım çocuğunda gelişim yönünden bi sıkıntı yok demi benimde gecikmemin 15.gününde 175 çıktı beta ama bende pcos da var yani adetlerim düzensiz ne zaman yumurtladğım belli değil sanırım geç döllenme ama haftalar uyuşmayınca aklıma takıldı
arirangg Bilgeaknn Döllenmenin 12. Gününde beta hcg değerin düşük değil hatta yüksek bile, gayet iyi canım. Benim 11. Günde 4.74’tü hamileyim. Senin değerin çok güzel hayırlı olsun 🌺
Kubra_Kcmn Bilgeaknn benim daha düşük idi adet günümden önce tahlil yaptım bende şuan 5 aylık hamileyim🤣
Sedaduru Bilgeaknn regle 6-7 gün kala 9,87 ile öğrenmiştim gebeliğimi canım betanın yüksekliği düşüklüğü zerre önemli değil önemli olan 2 günde bir 2 katına çıkması
Nezooo Beta hcg düzenli mi arttı peki benim 2 gün önce 1700ti bugün 2255 olmuş bugün doktor az artmış dedi korktum 😞 2 gün sonra tekrar çağırdı
zhl12344 Nezooo benimde aynı şekilde az arttı düsük olabilir dedi leke tarzı kanamalarım devam ediyor
dtml Pazartesi gün 26.53 ile öğrendim şimdi korkudan tekrar test yaptıramıyorum ama burad yazılanları okudukça cesaretlendim