Bilgekpn Şuan 32+1 günlük 1.862gr 43 cm geçen hafta gitmiştim sadece 42 gr almış bana çok az geldi ve bebeğim kanala girmiş rahmim de açılma var . 🥺🤧 biran önce kilo almasını istiyorum bana mı az geliyor aldığı kilo ? Bir de yüzü kanala dönük olduğu için nefes alma da zorluk çeker mi doktora sormayı unuttum 🥺
Tutiko Bilgekpn benmde oyle doktor minyon olucak ded ama ben kusmaktan yyemıyorumki zaten toplasan 6 kg almışım 33 oldum bakalm bu hafta kac cıkcak dogru duzgun yyemıyorum ilk kızmda 2900 dogmustu zaten genetik braz
ilknur9626 Bilgekpn haftada kaç kilo alması gerektiğini bilmiyorum ama. Kaşar peyniri muz ceviz fındık bebeğe yarayacak şeyler tüket. Bazı bebeklerin kilosu da genetik oluyor mesela ne yaparsan yap ya zayıf oluyor yada kilolu doğuyor. Stres yapma sakın sağlıklı olsun da gerisi doğduktan sonra da hallolur bol bol dinlenmeye bak kendini üzme sakın
Drkmls Bilgekpn kaşar peyniri yiyin ve muz. Tansiyonunuzu sürekli ölçün eğer yüksekse çocuk beslenemiyormuş benim ilk doğumum öyle olmuştu.
Bilgekpn yagmurrrra nts ye bağladı sonucum normal çıktı 2 hafta sonra tekrar gel dedi bişey demedi yani
Bilgekpn ilknur9626 haftasıyla kilosu ve boyu ideal aslında ama erken doğum olabileceğini duyunca biraz tedirgin oldum zayıf bi gebeyim ve zayıf hamilelikler genelde erken doğumla sonuçlanıyormuş
2bebeannesiii Bilgekpn Kızıma da oğluma da 47 kilo ile hamile kaldım . Kızıma 40+5 haftalıkken 55 kilo ile normal doğum yaptım yani senin zayıf bi gebe olman bebişini etkilemez korkma 😊
Rapunzelinanasi Bilgekpn kuzum 38 ile hamile kaldım hiçbir zaman erken doğum riskinden bahsetmedi doktorum. 33+6 yız biz de. Bir sıkıntım da yok da ben şeye takıldım bebeğin kilo alımı az ve açılman varsa doktor neden 2 hafta sonra gel dedi ki riske atmış olmuyor mu bir şeyleri
mommysbrids Bilgekpn canim senin zayif gebe kalman bebisi etkilemez erken dogum riskide yaratmaz kim.dedi bunu sana korkutma kendini 40 kiloyla 5.100 kilo dogurdu gelinimiz Bebisin 1 haftada 42 gr almasida az gibi cubku son haftalarda aslinda beklenen kilolari aliyorlar haftalik 200 falan. Bebege giden damarlara falan bakmadimi doktorun direnc varmi diye? Yada kanalda oldugu icin dogru sonucta alamamis olabilir bence.
Bilgekpn mommysbrids baktı ama bişey söylemedi ters giden bişey olsaydı söylerdi diye düşünüyorum sadece bebek kanala iniyor dedi nts ye göre konuşalım dedi gönderdi nst de normal çıktı herşey yolunda biraz dinlenmelisin 2 hafta sonra görüşürüz dedi temizlik yapıyordum temizliğine devam etme dedi bu kadar
Minigim38 Bu haftalarda 150 200 gram alması gerekiyormus bugun doktorum öyle söyledi. Sade soda, kasar peyniri, günde 2 yumurta, süt, yogurt, ceviz sürekli ye
2bebeannesiii Bilgekpn Kuzum normal mi değil mi bilmiyorum ama geçen ay ayrıntılı ultrasona gittiğimde bebeğim 705 gramdı , 1 hafta sonra kendi doktoruma gittiğimde 750 gram olmuştu , 1 haftada 45 gram almış doktorum herşey gayet normal demişti o yüzden hiç takmadım . Daha dün kontrole gittim 1352 gram olmuş dedi , çok mu az mı normal mi diye sordum . Gayet normal olması gerektiği gibi dedi , internettende baktım 1220 gram olabilir yazıyodu mesela 🤷♀️ Sağlıkları yerinde olsun yeter ki .