Nurbanu34 acelyamom kizim olursa adını nehir koycaktim kardeşim benden önce doğum yaptı o koydu 😂 kızımın değil yigenimin adı oldu 😍 bence cok minnoş bir isim
Mutlulugum Bayildigim bir isim. Favori listemde ilk numara ama oglusum oluyor. Bir sonrakine nasipse!! 💗🙏🏼