Suni sancılara dayanamayıp bende erken taktırmıştım. Açılmaları durdurmuştu. Belirli bir açılman olmadan epidural yaptırma derim. Hatta hiç girişme derim. Doğumda ıkınamıyorsun bile her yerin uyuşuk oluyor… bu durumda birde karnına bastırıyorlar. Muhtemel yırtıklar cabası. Sonrasında bel ağrıları… çok tavsiye etmiyorum. Ama çok memnun olanda var. İyi araştırmalısın.