Onlyyou Ağrın sızın yoksa doktorun da onaylıyorsa bir şey olmaz ben başından beri kaşık ağrısı sızı içerisindeyim yürüsem kramp girdimlasıklarıma kendini hamile değilmiş gibi güçlü hissediyorsan bir şey olmaz