Merhaba anneler 37+4 oldum bugün bebeğim 1 aydır pozisyonundaydı dün yaşadığım yoğun ağrı sebebi ile muayeneye geldim ve pozisyonunun değiştiğini öğrendim aranızda bu durumu yaşayan varsa bilgilendirir mi tekrar normal doğum pozisyonuna döner mi? Doktorum dönedebilir dedi ancak psikolojikmen tuhafım yaşayan birinin yorumuna ihtiyacım var 😞😞😞