Tugceasel21 2.hamileliğim heycanli olcagimi sanmiyordum ama cok guzel bir duyguymuş kalp atisini duymak🐣👼
Bebeksi00000 Ozge1234_ ben 8+5 de duydum daha çok küçük üzülme duyarsın canım inşallah sağlıkla gelsin
Nujinkanat Bende bugün 7 haftalık oldum ama 6 haftalık olduğumda duymamıştım.🥺 Cuma günü gitcem inşallah duyarım