ayse-nur94 Kızlar 14+3 üm göbeğimi altına dokununca sağdan sola doğru sol sağa göre hafif yüksek acaba bebek o tarafta mı ayy çok merak ediyorum ya ilk gebeliğim böyle olanlar oldu mu yoksa Bn yanlış mı düşünüyorum
NM_mom İlk gebeliğinse bebek değil gazdır, senin kasların şu an daha gergin bebeğin onu ittirecek gücü yok🫠