Bsragktg Gebeliğim 15 Eylül’de inşallah gelecek prensesim. 2 buçuk yaşında oğlum var onu bırakıp ameliyata girmek çok zor olacak bu sefer ayrı bı heyecan korku var kızlar sizinde 2. gebelikleriniz böyle miydi 😊
HaticeElmas Bsragktg merhaba benimde 3 buçk yaşnda kızm var 9 eylüle gün verdi doktorm bende onu bırakp gidecğm çok zor olack ve korkuyorm sanki ilk defa sezeryan olackmışım gbi🙄
Busra-tunc01 Bsragktg Benim ilk gebeliğim normalde 15 Eylül de 40 haftalık oluyorum ama biz normal düşündüğümüz için belli deil 🤭👍
Snemgokbil Bsragktg benimde ilki 25 aylık şimdi ikinci dogcak 8 hafta snra nasipse ins kolay olur ilkine göre kolay yazıyor çoğu kişi ama korkuyor insan yine de
3babymom Bsragktg bana da 15 Eylül dedi gerçi daha once dedi De ben ilerlettim 12 dedi olmaz hocam dedm 14 olsun dedi yokya haftaya kalsij dedim 15 olsun o zaman daha fazla bekletemem dedi eşim de tedirgin oldu kararsız kaldim 😶
Poyrazegem Bende şuan bu durumdayım oğlum 2 buçuk yaşında 26 gebeyim ilk doğum sezeryan olduğu için Buda öyle olucak ama daha gün belli değil çatı muayenesi yapılıyor mu sezeryan da bide neye göre gün veriliyor canım
Bsragktg Poyrazegem Yok ilk doğum sezeryan olunca çatı muayenesi yapılmıyor. Benim ağrılarım var doktorumla konuşup o tarih olmasına karar verdik ☺️
Bsragktg HaticeElmas İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza Rabbim güç kuvvet verir hemen toplanırız. Bendede korku endişe var ama hepsi geçecek ☺️