Merbaha kızlar, bugün 60 günlük olduk. 47 ile başladım gebeliğe. Az önce tartıldım 44.7 çıktım. Halsizlik yok, gündüz uykuları yok, sadece mide bulantısı var. 2 gündür de çok şükür kusmuyorum ama midem bulanıyor kokulardan, yemeklerden… Aslında yediğimi de düşünüyorum. Sürekli leblebi tüketiyorum mide bulantımı alıyor. Mesela dün sabah uyanır uyanmaz canım sütlaç çekti 2 kase yedim. Ardından leblebi, çubuk kreker yedim. Erik, peynir yedim.Akşam 3 adet köfte çeyrek lahmacun yiyebildim hatta 3 adet de etsiz çiğköfte. Ardından 9 gibi dondurma yedim. Tabi bunları canım isteyerek yemiyorum. Yavaş yavaş bebek için yiyorum. Endişem bebeğimin gelişimini olumsuz etkiler mi? Kalp atışını 3 gün önce duyduk. Dakikada 168 atoypr. Çok iyi dedi doktor.