Meliyyke Kesinlikle sizin gibiydim benim Preeklampsi riskim vardı halada var o yüzden doktorlar bastan onaylamiyodu zaten hamileliği test yaptığım gün sevinemedim korkudan çok ağladım beni neler bekliyodu bilmiyodum ama sonra baştan şart koydum kendime korkarsam kaybederim korkmicam diye. Ondan sonra iyisiyle kötüsüyle tadını çıkarmaya başladım artan hamilelik hormonlarindan dolayı hep moralsizlik mutsuzluk oluyodu keyif almıyodum biseyden halada ara ara oluyo kuru üzümle çözdüm o sikintiyida gerçekten iyi geliyor şuan 31+1′iz😊