Pera2 Merhaba kızlar, Ben diyete yeni başlamışken hamile olduğumu öğrendim. Henüz 1 aylık olduğu için sağlıklı diyete devam edebilirim diye düşünüyorum. Hiç hamileyken diyet yapan zayıflayan var mı? Kaç kilo verebildiniz?
suscarparimm Pera2 İlk 3 ayı zaten kanınızdan ve depolarınızdan besleniyor bebek fakat sonrası için diyetin çok iyi bir fikir olduğunu söyleyemeyeceğim. Doğumdan sonra ek gıda sürecinde tekrar başlayabilirsiniz
saglikciaanne Ben yapıyorum canım. Tamamen diyetten ziyade sağlıklı beslenmek. Ki bunu doktorlar öneriyor zaten. Çevreden hamilesin ne gerek var gibi cümlelere hiç kulak asma. Gebelikte alınan kilolar bebeğe kilo olarak dönmüyor zten anneye kilo olarak dönüyor. Sağlıklı beslenirsen bebeğine direk besin olarak gider. Benim bebeğim diyetime rağmen iri çıkıyor şuan. Ekmek pilav makarna gibi karbonhidrat içeren gıdaları ve tatlıları kestim ben. Meyve ve kuruyemiş sınırlı sayıda. Sabah bir adet yumurta ve bol sebze. En önemlisi bol bol su
Pera2 saglikciaanne saglikciaanne Teşekkür ederim. Ne kadarlık hamilesiniz peki? Bir de ne kadar kilo verebildiniz?
saglikciaanne Pera2 64 ile hamile kaldım 60 a dustum ama kilo vermekten daha çok almamak için yaptım zten ilk üç ay kilo alımı normal değil bebek çok küçük kilo aldıracak kadar büyük olmiyor. Ben beşten sonra almaya başladım 64 um şuan ynai hamile kaldığım kiloya döndüm 😁