Mavi84 bursa sehir hastanesi tabiki çok iyi ilgi alaka vs. Eğer sezeryan olacaksanız gün verilecekse gittiğiniz doktor giriyor eğer normal olacaksa zaten o gün nöbetçi doktor acilde kimse o ilgileniyor ebeler yaptırıyor. Odalar genelde tek kişilik denk geliyor ama çift kişiliğe dusende oluyor öyle yani canım Tem bir hastane doktor olarak mustafa burak akselimi oneriyorum ilgi alaka ve guleryuz bakımından ve bilgi konusunda çok iyi zaten sehir hastanesinde dogum yapmak istemezsen diğer hastaneleri unut berbat yani direk özel olmali