Blgnlv sezeryan bir cerrahi müdahale aslında, doğum şekli değil. Doğumun riskli olduğu durumlarda kullanılmak üzere geliştirilmiş. Bunu tercih etmek elbette size kalmış bir şey ama normal doğum da kötülendiği gibi bir şey değil. Bebek kanala sıkışır nefessiz kalır vs diyorlar bebek zaten nefes almıyor ki kordona bağlı, ciğerlerde oksijen yok, ilk nefes dışarı çıkınca alınıyor. Bir kaç saat sancı çekmek bebek için katlanılmayacak acı değil.