Kız ben 25+1 oldum ve ben bile bazen hiç hissedmiyorum🤣 telaş yapmıyorum desem yalandır… Geçen hafta nerdeyse 3 4 gün hissetmedim doktorumu aradım hatta gel bile demedi normal dedi ama içimi rahatlatmak için 2 dk girip baktı kalp atışına. Hatta dedi bak hareket ediyor şu an ama sen hissetmiyorsun. 7. Aya kadar normal dedi doktorum