Cansu08 Ben hayattan soğudum resmen. Yesem olmuyo yemesem olmuyo. Uzansam olmuyo uzanmasam olmuyo. Sürekli boğazımda yanma, midemde yanma. Ağızda acı tat. Yemek yemek istiyorum ama hemen tıkanıyorum. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri evden dışarı atamadım kendimi. Çalışsam yanmıştım demek. Sizin nasıldı ilk 3 ay
ZeyooZ Cansu08 sen bi de son 3 ayı gör 😂 valla 30.haftadan beri uykusuz her gece yani yanmalar, midenin ağza gelmesi, bulantılar ve daha fazlası... ki benim ilk aylarda midem çok rahattı
gencannee Cansu08 bnde tam tersi ilk aylar cok rahattim cok gzl yerdim gezerdim 30 hftadan sonra hayattan sogudum hep bi yorgunluk istahsizlik uykusuzluk😤
Rehberlikciozge Cansu08 sanki beni anlatmışsın canım 11 haftalık gebeyim ilk Aydan beri mide sorunlarından dolayı hayattan soğudum öğretmenim çalışıyorum bide inanın okadar zor ki yemek yiyememek . Şiddetli mide ağrıları yanma bulantı tiksinme bıktım artık eşim yapıyor herseyi ama yine de yiyemiyorum bu hep böyle mi devam edecek dünya başıma yıkılmış gibiyim
33mersin Cansu08 aynı şekildeyim daha 3aylik bu dönemde mide yanması olmaması lazım ama reflu mahvediyor bide yediklerinin ağzına gelmesi 😣😣😣
Cansu08 Yemek istiyorum. Yemek yapamıyorum bile. Kalkıp mutfağa gittiğimde koku cümbüşünde hiç bir şey yapamadan yerime oturuyorum. Soğansız yemek olmaz soğan tutamıyorum. 13 haftadan sonra geçer diyolar. Ona tutunuyorum şuan.