Kızlar günaydın dün sabah kahverengi kan geldi birazcıkda pıhtı adet günüm olduğu için adetim sandım fakat daha sonra kan gelmedi test yaptım pozitif hastaneye gittik referans değeri bu şekilde çıktı henüz doktoruma göstermedim hamilemiyim
Sonuç417.73
Referans değeri 0-5 yazıyor yardımcı olur musunuz