kubraagoktas Dün gece 3 ten beri uyumadım sancı girip çıkıyo karnıma belime ve alttan baskı yapıyor gözlerim yanıyodu artık uykusuzluktan ağrıdan da uyuyamadım o yüzden süre de tutmadım su falan da gelmedi ne oluyor sizce
Rabianurbudak kubraagoktas kasıklarına mi giriyor sancı dün bende uyumadım kasıklarıma sancı gırdı belimde çok siddetli agrı oluştu şimdi yine var ara ara gelio
kubraagoktas Elmalipasta ne nişan geldi ne de su sadece sancı olması doğum olabilir mi ilk hamilelik olduğu için pek bilemiyorum
araskus28 kubraagoktas Dün ben aynı şekildeydim sancı vardı sadece nişan su gelmemişti 4cm açıklığım varmış doğum yaptım ☺️
Suhedaa kubraagoktas illa nişan yada su gelmesi gerekmiyor ki bende hiçbişey gelmedi suyum doğum yaparken patladı birden kaç haftalıksın
Derya kubraagoktas su gelmeden de doğum başlar yani doğum sancısı olabiliyor herkes de de nişan gelmez bende doktora git
Eminecalk1 Rabianurbudak bende öyle canım iki gündür kasıklarımda sancı var kasılma var. Sürekli yatıyorum hiçbirşey yapasım gelmiyor. Tam 34 haftalığım bugün.
kubraagoktas Rabianurbudak gittim hastaneye Pazartesiye kadar doğum olursa olur olmazsa Pazartesi yatış verecekler normal doğumla