Mom69 7 haftalık hamileyim fakat oldum olası sağa ve sola dönük yatamam sırt üstü yatmanın bir zararı var mıdır acaba bebeğe
Eldgrn Mom69 daha başlardasin bu ilerleyen zamanlarda önemli şuan da herhangi sorun yaratmaz ama ilerleyen zamanlarda dikkat edersin sıkma canını yani
Hilalbasakk Mom69 merhabalar öncelikle hayırlı uğurlu olsun inşallah, doktorlar önermiyor genelde sola veya sağa yatın diyorlar.
Zynpbr00 Mom69 Yutubda 24. Haftadan sonra yatmayın diyordu bir doktor. Bebek ağırlaştığı için damara baskı yapıyormuş tansiyon düşebikiyormuş birde geçen cumartesi doktoruma gittim o da dedi sırr üstü yatma artık diye. 25 . Haftadayiz:)
Senazeynep34 Nasıl rahat yatıyorsan öyle yat canım. Ben 30 haftaligim çoğu zaman sırt üstü yatıyorum. Bebekte iyi Allah’a şükür.
Hayalimsinn Senazeynep34 merhaba canım bende 30 haftalığım senin dediğin gibi yatıyorum ama iki gündür bebeğimin hareketleri çok tembellesti hareket etmiyo endişeleniyorum normalmi sence böyle olması başına geldimi hiç acaba biseymi oldu diyorum kendi kendime normalde geceleri çok hareketli olur…
Senazeynep34 Hayalimsinn canım eğer öyleyse sol tarafına yat sev biraz hareket eder. Dün nst ye girdim, sola yatiriyorlar benim tembel sandığım bebek sola yatınca aşırı hareketlendi. Birde günü gününü tutmuyor bebeklerin. Bir gün hareketli bir gün durgun
Caglaasya Mom69 32 haftalık hamileyim istesem de sırt üstü yatamıyorum ilerleyen haftalarda sizde isteseniz bile yatamıcaksız rahat edilmiyor zaten