Leydaaa_12 InsaneGirl kalp damar bölümünden randevu alın devlet hastanesinden rapor çıkaracağım diyin 5 dk lık bi işlem ben daha 1 hafta önce yaptırdım 2 kutuya 4 TL ödedim önceden bende çok fazla ödüyordum🙂
Fatma0090 Mucizemh41 cidden neden o ladar benimde raporlu 3kutu 18 tl cıkıyor oksapar 0.4 lük kullanıyorum sigortalıyım ama