Kızlar dün akşam görümcemin oğlunun doğum günü vardı ona katıldık cafeleri var açık havada oldu ama yine biraz kalabalıktı. Yiyecekler ev yapımıydı, tereddütsüz yedim ama dün gece eve geldiğimden beri muhteşem şekilde midem bulanıyor, Sabah oldu hala aynı ne yapmalıyım sizce?