Tansu15 Merhaba kızlar yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. 2 gündürde bulantım çok olduğu için 4 defa içtim ama midem çok ağrıdı neredeyse 24 saat olacak ama hala geçmedi ağrım. Başına gelen varmı benim gibi ne yapmalıyım. 😢
Seydo54 Bende kullaniyorum, ama agrim olmadi gece yatmadan 2 aliyorum aksam saat 10a kadar tutuyor beni sonrasi icin daynmaya basliorum, mide agrisi yapmadi bence konusup drnla baska bulanti ilaci al,daha farkli mide bulantisi ilaclari varmis
Tansu15 strawbery mide ağrısı dayanılacak gibi olmadı ama benim. Bulantıdan kötü oldu şuan içniyorum hapı
strawbery Tansu15 benim de cok fazla oluyor ama bulnatim olmasin diye mecburum birde ekstra bas donmesi yapiyor