Nilssu ama ıste insanı beklemek gerıor canım evde bısey olsa acil gıtmem gerek ve öle olursa zaten acil sezeryana alırız dedı geceleri hıc uyuyamıyorum sabah da erkenden kalkıyorum yoruldum artık dogsun bı ann once sizinde haftanız bayagı varmı peki siz özele mi gıdıorsunz devlete mi