Mihrac yani belden aşagısı uyuşuyo ya.benim sol taraf hissediyordu agrıyı hatta neden bilmiyorum alakası var mı onu da bilmiyorum dikişler dikilirken falan inanılmaz agrı hissettim.oglanın omzu takıldı mecbur kesi atmak zorunda kaldılar onu da çok kötü acısını hissettim. Belki benim kısmetsizligimdendir