Rnml Merhabalar, gebelik haftasını son adet tarihinin ilk gününden olarak mı sayıyoruz, benim ultrasonumun üzerinde hem o tarih hem de 1 hafta öncesi olarak yazıyordu. Sizin doktorunuz haftayı nasıl söyledi😊
Nujinkanat Rnml evet İlk gününden ben Haziran aylarında olmuştum bana 6 haftalık dedi normalde daha çok olması lazımdı
_almirasmom Rnml ben 12+2 ama adet tarihimle uyuşmuyor ultrason da hep onde gidiyo 4 gun onde gıdıyo suan
Rnml _almirasmom benimki şu an 9 haftalık ama daha küçük olması gerek gibi hesapladım kafam karışıyor