Sonundabende Merhaba kızlar 23+0 hamileyim bu bi iki gündür tuvakete gittikten sonra cok afedersiniz kücüğümü yaptıktan sonra alt kasık agrım Batmam oluyor zaten kan ilacından kabızlık yaşıyorum acaba enfeksiyonmu kontrolüme 10gun var basına gelen yaşayan varmı
1fatime_2003 Sonundabende salam bende kabızlık yok amma bende de kasık ağrısı oluyor o dönəmdə 28+3 um şimdide oluyor amma yinede doktoruna yaz sor zeng et her insanda farklı olabilir
Sonundabende 1fatime_2003 sagolun bende kabızlıktanmı oluyor acaba diyorum doktora gittiğimde muhakkak söylücem