Gelişimin de bir sorun yoksa pek sıkıntı olmaz gibi bizim bir hafta falan geride doktor her iki saatte bir hareketlerini say 10 dan az olursa direkt gel acile dedi yada ağrın falan olursa direkt gel dedi doğum için nasipse yarın tekrar gidicez kontrole bakalım nasıl durumu