İmdaaat😭😭 16 haftalık hamileyim ve yaklaşık 10.haftam gibi ikiz erkek kardeşlerimle ilgili kabus gibi bir şeye şahit olup korkunç bir şey öğrendim.O gündendir hayat durdu.Anne babamın çaresizliğine dayanamıyorum.Bayram için gitmiştim farklı şehirlerdeyiz.Uzak olmak her şeyi daha zor bir hale getiriyor.Ailem yıllardır biliyormuş bu durumu.Gitmedikleri yer kalmamış.23 yaşındalar ve 13 yaşlarından beri süregelen bir süreçmiş bu.Ben her gün yeni bir şey öğrenip daha da kahroluyorum.10 yıldır kör gibi yaşadığıma,anneme destek olamadığıma,onu hiç anlamadığıma ayrı yanıyorum.Ben tedavilerle zor hamile kaldım ve şimdi kardeşlerimin bu durumunu hamileyken öğrenmiş olmanın da bi hayrı var elbet ama anlayamıyorum neden zamanlama böyle oldu.Bundan sonra hayat nasıl normal devam edecek?Ailem bin bir emekle büyüttü bizi,kardeşlerimi.Doğdukları gün dün gibi aklımda.Annemin mutluluğu sevinci hayalleri.Şimdi her şey nasıl tersine döndü.Annemin yanında bebeğim için konuşmaya bebeğimle ilgili yorum yaomaya bile kıyamıyorum.Korkunç bir durumdayım.Bebeğime bi yandan zarar verdiğim için üzülüyorum ama bi yandan enkazda gibiyim.Ne olur bi çıkış kapısı gösterin 😭 gebeliğinde böyle atlatamadığı kötü bir haber alan kişiler süreci nasıl atlatmış😭😭