Milenaa zaten cevremizde agzi olan konusuyor .hamilelik hormonlarindan ,vucudumuzun degismesinden ,bebegim gununde saglikli dogacak mi diye dusunmekten yasadigimiz stresleri bir kenara koyup ekstra bide onlarin bize yukledigi stresle ugrasiyoruz,yok bu iyi gunlerin yok ben soyle zorluk yasadim yok benim boyleydi yok şoyleydi,herkes ayni hamilelik yasamiyor herkesin bebeginin kilosu boyu ayni olmak zorunda değil doktora göre iyiyse iyidir herkes bize cok bilmislik taslamaya calisiyor az anlayis yahu,bosver bozma moralini saga sola kulak asma bende 27 haftaligim 26 haftalikken gittim kontrole ama kilosunu boyunu bilmiuorum doktorum soylemeyi bende sormayi unuttum 😑