Meelikeeeee Arkadaşlar yaklaşık 2 saattir adet sancısı gibi ağrım var. Az önce lavaboya gittim açık pembe silik kan geldi. Bi kaç silmede yine geldi. Sizce nişan mı? Şuan hastaneye gidiyoruz nst ye bi gireyim diyorum
northandmother Meelikeeeee ağrın tam olarak nasıldı saat 8-9 dan beri git gide artan sancım var adet sancısı gibi berbat bı halde bacaklarımın içine kadar ayak bileklerime kadar ağrıyor duramıyorum
Meelikeeeee northandmother çok hafif adet ağrısı gibi belli belirsizdi tuvalete gittim pembe silik kan geldi 2 peçeteye
CansuAmine northandmother benim de öyle suan ama bazen duruo sonra tekrar baslio 1 saate yakın suruo bebek aşağı itiyor kendini 36 +2 oldum bende.suan yine gaz sancısı gibi vurmaya başladı asagidan
Merveofs Meelikeeeee sancın var mı canım? Benim de nişan geldi 3-4 gün sonra gittim kontrole 4cm açıklık vardı ama 0 sancı
northandmother Meelikeeeee nolur dua et banada biraz daha bekleyip gitmeyi dusunuyorum çünkü duramıyorum sancidan
northandmother CansuAmine aynı şekilde arada bir duruyor sonra yine başlıyor uzansam da geçmiyor belim kasıklarim kopacak gibi
CansuAmine northandmother ben bi ara uyumuşum soldan belden vurdu simidede gaz sancısı gibi aşağıdan kasiktan vurmaya başladı
northandmother CansuAmine keşke biraz da olsa gözümü kapatıp uyuyabilsem çünkü sabah kontrol var zaten şimdi kalkıp gitmek istemiyorum ne olur ne olmaz dinlenmiş olayım ama yok aynı dediğin gibi bide büyük tuvalet hissi var ama gidiyorum hiçbir şey yok rabbim bir avazda kurtarsın inşallah