Serrakesicii Hanımlar hastane çantasını ve çocuğun eksiklerini ne zaman tamamladınız ve kendi eksiklerinizi
Pineapplee Serrakesicii sanırım 32 de bitirdim bende 💁🏻♀️ İyiki yapmışım şuan hiçbir şey yapmak istemiyorum 35 teyim 😂
byzza16 Serrakesicii 34.haftada herşey hazırdı iyiki hazırlamışım 36.haftadayiz bizim erkenci kuş durmayacak gelecek gibi 😄
trakyalikizce Serrakesicii şu an 30. haftamdayım taşınma işim var ne yazık ki yeni eve geçtiğim gibi eşyalarını ve bavulu hazırlamayı düşünüyorum tahminimce en geç 32. haftada bitirmiş olurum inşallah 🙏🏻 Günden güne zorlanıyorum iş yaparken erkenden yapıp bitirmek istiyorum
northandmother Serrakesicii amann pişman olursun yap kurtul ben hazırladım kıyafetleri erkenden yıkadım 27-28 haftalarda İyiki diyorum gerçekten dolabını açınca hala mis gibi bebek kokusu geliyor bence geçe bırakma agirlasacaksin
bdemircioglu Bebeğin eşyalarını 30.haftada başladım, bitirdim. Kendi ihtiyaçlarım vardı hastane için çorap, iç çamaşırı gibi onları da alınca 31.hafta da bavulu kapadık. 19 günümüz kaldı. Ben bi anda ağırlaşıyorum. Çok geçe bırakmayın sonra zor olur.