Merhaba hanımlar.
24 haftalık gebeyim vatikanda bir kaç zamandır kaşıntı var doktora gittim bana travazol verdi günde 3 kere ve her gece 1 kere olacak şekilde fitil. Çok afedersiniz tuvalette peçete ile kurulanirken hafiften kan gibi gekdi ama yani iğne ucu kadar falan acaba kaşıdım ondan mi. Beni gibi bu durmda olan var mı bu fitil her gece mi kullanmaliyim