Busbuss12 Kızlar 2. Gebeliğim tam 39 haftalıgım, aksamdan beri ara ara bebek sertleşip kasıklarıma agrı giiriyor , cok cok hareketli bi oyana bi buyana sertleşip duruyor , sertleşirken belimede agrı girmeye basladı , ilkinde nasıl korktuysam unuttum , 😂
northandmother Busbuss12 benimde akşamdan beri kasıklarım da belimde dizlerime kadar vuran ağrı var afedersin büyük tuvaletim geliyor gibi gidiyorum ama hiçbir şey yok aşırı ağrım var yatırmıyor da
mommysbrids Busbuss12 canim merhaba ikinizede Evet dogum belirtisi gibi ama baska belirti yoksa ve düzenli bi kasilma sanci yoksa yalanci gibi de duruyor yani süre tutun bakalim kasilmalarin arasi kac dk northandmother
eesraa23 Busbuss12 Benimde ayni skintim oldu dun aradim ebemi kizin doguma hazirlik yapior dedi kafasini yani..😅 dedim bi zahmet yani 40+5 olduk gelmiyor🤦♀️🤷♀️ Ama bu aksam karnim cok kottu sert olmaya basladii durmadan.. rabbim kolaylastirsinnn kizlarr🤲
northandmother mommysbrids tuttum o kadar düzensiz ki sancı giriyor 2-3 dk sürüyor sonra geçiyor bazı aralıklar 6 bazıları 8 en son gelen 10 dk sonraydı şu an ondan anlam veremiyorum
eesraa23 mommysbrids Ya bende size sorayim bende 40+5 oldum hic bir sanci falan yok kizim iyi yerini almis doktor dedigine gore ama bu aksam suana kadar karnim cok sertlesmeye basladi sancimi? Oluyor o?
Busbuss12 mommysbrids canım düzenli olmaya basladı , normalde bu kdr sürmüyordu lavabodayken bile karnım kasıklarımm agrıyor
mommysbrids northandmother o zaman yalanci canim. Dinlenme pozisyon degistirme ile geçiyorsa mesela yalanci
mommysbrids eesraa23 eesraa23 40+5 de cok ya kaka ihtimalini düşününce asla o riake atamazdim gibime geliyor 🤭🤭
eesraa23 mommysbrids Bu uygulamada neden herkes bunu yaziyor bana😂🙈 turkiyede oyle diyorlar sanirim bizim burda hollandada 42 kadar bekliyorlar cogu suyun yesil oldugu an acile git diyorlar mesela
northandmother mommysbrids yok yatakta debeleniyorum ama gram azalma yok uzanip uzanıp kalkıyorum ayak bileğime kadar ağrıyor resmen şu an
Gmze-y25 Canım doğum yapmış olarak yazıyorum eger 5 dk da bir sancı geliyorsa geliyor demektir yani 10 dk da bir de olabilir nasıl bir sancı dersen karnının alt tarafı kasık ağrısının olduğu yerde adet sancısının şiddetli bir şekilde olduğu düşün 10 sn sürüyor bu dediğim ve bağırarak olmuyor bu sancı umarım yardımcı olmuşumdur
Busbuss12 Gmze-y25 canım bebiş sertleşip duruyor o sıra kasıklarıma feci agrı gırıyor, ama belimin agrısı hc gecmıyor
mommysbrids eesraa23 kakasini yiyor çünkü bebisler miadini dolduruyorlar riskli durum oluşuyoe ondan sanırım
mercmekannsi eesraa23 benimde bugün 40+3 olduk. yarin kontrolum var bakalım ne diyecek. doktorum hala bekletiyor bi sorun yok bekleyebiliriz demisti 3gun once gittigimde..
eesraa23 mommysbrids Evet ama donen bebekler kolay yemiormus olabilirdemis ama bizim budda 42+ cok bekliorlar suni sanci verilmiyorrr insallah sancim baslarda beklmemm😢
eesraa23 mercmekannsi Iyi yapiyorsunuz suni sanci cunku daha baska benm 40+6 olduk elde var sifir😂 bakalm benmde randavum var bugun