Smyye_ozkynk Yarın 20. Haftamız bitiyor hareketlerini hala hiç hissetmiyorum 😒 aynı durumu yaşayanlar var mı çok endişeleniyorum🥺
reyhan12 Smyye_ozkynk sakın stres yapma bende 23 haftalik oldum yeni yeni hissediyorum,hatta doktor cok normal ilk gebeliğin ic karnin geniş demekki demişti panik yapma 1 2 haftaya hissedersin bide bazi bebekler cok tembel oluyo benimki oldukça tembel 🤣
Sultanzumra Smyye_ozkynk bir kilonuzla alakalı iki şuan öyle ahım şahım pek hissetmezsiniz 28 den sonra daha etkili anlayacağınız şekilde hissedersiniz ve de genelde siz istirahat ederken onlar daha çok hareket ediyor gönlünüzü ferah tutun 12 Eylül’de doğumum var 🙏
Bsra-gk Daha yeni 24 saatten bir kaç saat uyanık kalmıyor belki de sen uykudayken atar benimde bugün akşam 3 kere attı birde sabah 4 de hissettim teknesine uyandım atsada az tane felan hissederiz ve daha yeni tekme atması yavaş yavaş korkma
Smyye_ozkynk reyhan12 haftasonu randevumuz var iple çekiyorum cumartesiyi😒 inşAllah benim minnoş kızım da tembel gruptandır🥹 çok teşekkürler 🙏
Smyye_ozkynk Sultanzumra kilolu değilim ama hiç hissetmeyince korktum belki de ben anlamıyorum ilk gebeliğim çünkü😊 sağlıkla sıhhatle kavuşun 🤲🌸
Sultanzumra Smyye_ozkynk benimde ilk gebeligim canim şuan korkmani gerektirecek bı durum söz konusu değil ama 8 aydan sonra günde mutlaka 10 kere duymen gerekiyor😊