northandmother iki kızımda doğru çıktı kız diye ama bu bebeğimde olmadı aslında oldu da olmadı sıkıntı taraf doğum günümu bilmiyorum bilmediğim için kimlikteki tarihle yaptım kız çıktı sonra annemin söylemiyle bulduğum bı tarih var yani şu zaman da doğdun demişti araştırıp bulmuştum her neyse kimlikteki kız öbür tarig erkekti ve benim oğlum olacak inşallah Allah nasip ederse kızlarımda da iki tarih de kız çıkmıştı şuan 26+2 günlüğüz detaylida da erkek çıktı 💙