Pineapplee Deletedmom_37 biraz erken belli olmaz büyük ihtimalle 😂 bizimki 20. haftada belli oldu bu kadar da uzamazda … 16 da falan net oluyor sanırım ☺️
angela88 Deletedmom_37 11 haftalikken sadece ve sadece dna testi yaptirirsaniz cinsiyet ögrenirsiniz onun haricinde imkansiza yakin
Sehrbnon122 Deletedmom_37 ben 12 haftada ikizlerimin 1 tanesinin kesin kız oldugunu söyledi doktorum diğer bebeğim de 14 haftada söyledi erkek dedi suan 27 haftalık olduk hep aynı değişmedi cinsiyetleri
Meltem99- Sanmıyorum benim 12+4 de söylemedi şuan 14+4 olduk bidahKi kontrolde soylemezse özel e gidicem