Ayse5100 Kızlar hamilelikte baş ağrısı icin parol içen var mı bişey yapar mı yeni hamileyim henüz doktor a gitmedim gittiğimde sorucam ama çok baş ağrısı oluyor bende
Pineapplee Ayse5100 ben bir kere kullanmıştım bas ağrısı için ama aşı olduğum için almıştım.. hergun ağrıyorsa başınız almasanız daha iyi bence
yalcinsevda_06 Ayse5100 Bende mecbur kaldığımda hep kullandım parol başından beri şu 30.haftadayım çok şükür bir sorun yok diyor doktor internetten bakınca da hamilelerin içebileceği tek ilaç parol diyor iç sende bişey olmaz
minigiminannesi03 Ayse5100 canim eger ılık dus yapsan belki faydası olur birde soğuk kompleks yap başına başını ovacak biri varsa anlından başlayıp yanlara doğru ovabilirsa ağrın kesilir hap içmeni önermem migreni biri olarak söylüyorum bunu
Serapppp61 Kulak ağrım vardı parol verdiler bişey olmaz diyorlar ama benim ağrım hafifledigi için kullanmamıştım. Hemşire arkadaşım az kullanmak kaydı ile sakıncalı değil lakin çok çok ağrı varsa bir kere kullanmakta sıkıntı yok. Devamlı hale getirme ama.
Pasalarimmmmm Ayse5100 ilk üç ayda çok mümkün olmadıkça önermiyor doktorlar cnm dinlenmeye düş almaya çalış basını ovmaya çalış cnm