Kızlar dis ağrısı mudahale edilmeden operasyon gormeden geçmez. Agri kesici ile sadece ertelersiniz. Ben 30. hafta gebelikte dolgu yaptirdim. Doktorum bana (yurt dişı) asıl ağrı sana ve bebeğine zarar verir dedi. ne yemek yedim ne uyudum ağlıyordum. Böyle yaşanmaz. Gidin dişinizi ya çektirin ya dolgu yaptırın. 1 gün bile beklemeyin. Asla geçmez mudahale edilmeden.