Ent kesinlikle 40 dan sonra uyku düzeninde değişlik oluyor tavsiyem kendi kendine uyutmaya alıştır yatsın uyku arkadaşına sarılsın siz de beyaz gürültüyü açın gibi gibi inanın çok rahatlık bir şey büyüdükçe uyutmak sıkıntı o yüzden nasıl alıştırırsanız öyle gider şuan yazarken bile 1 yaşında sıpayı deli gibi ayakta sallıyorum 😞 ben yandım siz yanmayın😂